Comentarii (31)
mdionis
mdionis  •  04 Martie 2012, 00:12
Postat de saviola2_8 pe 03 Martie 2012, 22:29

am vazut meciul cu golovkin pe you tube, bute s`a ridicat dar a fost surprins, golovkin e un boxeur foarte talentat, dar trebuie sa tinem cont ca e un meci de acum peste 10 ani, la amatori, nu are nici o legatura cu ce se intampla azi, spre exemplu mi`as pune tot ce am in joc pe bte daca l`ar intalni pe golovkin la amatori, probabil ca in 5 6 reprize l`ar face ko.

Golovkin boxeaza actualmente la "mijlocie" si e cu adevarat unul dintre cei mai evitati boxeri ai categoriei. In 6 ani de profesionism a strans 22 de victorii din care 19 prin KO (!) si isi asteapta randul sa lupte pentru o centura mondiala. Dat fiind ca are 3 ani mai putin decat Bute, are tot timpul sa faca in curand (cel mai probabil anul viitor). Evident, datele unei eventuale intalniri Bute-Golovkin astazi ar fi cu totul altele: Bute este mai greu (va trece la semigrea in curand) si si-a imbunatatit net calitatea prestatiei in ring. Totusi Golovkin nu ar fi un partener prea facil: e un boxer puternic, excelent si in plina crestere, nu e de pariu.

saviola2_8
saviola2_8  •  03 Martie 2012, 22:29
Postat de saviola2_8 pe 03 Martie 2012, 22:29

am vazut meciul cu golovkin pe you tube, bute s`a ridicat dar a fost surprins, golovkin e un boxeur foarte talentat, dar trebuie sa tinem cont ca e un meci de acum peste 10 ani, la amatori, nu are nici o legatura cu ce se intampla azi, spre exemplu mi`as pune tot ce am in joc pe bte daca l`ar intalni pe golovkin la amatori, probabil ca in 5 6 reprize l`ar face ko.

la profesionisti, scuze.

saviola2_8
saviola2_8  •  03 Martie 2012, 22:29
Postat de mdionis pe 03 Martie 2012, 20:05

Merita mentionat ce spune Bute insusi despre acel meci: "Prima runda a fost egala. La sfarsitul celei de-a doua, eu credeam ca conduc cu 2-3 puncte, si, spre marea mea surpriza, am pierdut-o la 8 puncte. In a 3-a runda am vizat KO-ul, dar m-am repezit prea tare si am pierdut 12 puncte. Am devenit nervos si in runda 4 eram epuizat. Atunci, Golovkin mi-a tras un croseu de dreapta de m-a trantit la podea. M-am ridicat, dar arbitrul a oprit meciul."

am vazut meciul cu golovkin pe you tube, bute s`a ridicat dar a fost surprins, golovkin e un boxeur foarte talentat, dar trebuie sa tinem cont ca e un meci de acum peste 10 ani, la amatori, nu are nici o legatura cu ce se intampla azi, spre exemplu mi`as pune tot ce am in joc pe bte daca l`ar intalni pe golovkin la amatori, probabil ca in 5 6 reprize l`ar face ko.

mdionis
mdionis  •  03 Martie 2012, 20:05
Postat de mdionis pe 03 Martie 2012, 18:58

Cu Golovkin nu a fost "out" pentru foarte multa vreme; s-a intamplat insa ca a primit un pumn extrem de puternic care l-a surprins cu garda jos. Faptul ca a ajuns la podea nu e o rusine si nici o indicatie cum ca ar fi prost incasator: lovitura aceea ar fi pus la podea pe oricine. E insa o indicatie ca Bute mai avea multe de pus la punct la data respectiva. Cu Andrade nu a fost lovit tare, arata deja la capatul puterilor inainte de a primi ultima lovitura iar mexicanul era si el obosit. Bute a cazut in corzi nu atat din zguduiala produsa de pumn cat din efectul pur mecanic de impingere intr-un moment in care abia se mai tinea pe picioare.

Merita mentionat ce spune Bute insusi despre acel meci: "Prima runda a fost egala. La sfarsitul celei de-a doua, eu credeam ca conduc cu 2-3 puncte, si, spre marea mea surpriza, am pierdut-o la 8 puncte. In a 3-a runda am vizat KO-ul, dar m-am repezit prea tare si am pierdut 12 puncte. Am devenit nervos si in runda 4 eram epuizat. Atunci, Golovkin mi-a tras un croseu de dreapta de m-a trantit la podea. M-am ridicat, dar arbitrul a oprit meciul."

mdionis
mdionis  •  03 Martie 2012, 19:41
Postat de nusu_d pe 03 Martie 2012, 14:39

Unele teorii pe care le emiti sunt corecte, altele nu. De exemplu da, e adevarat Jermain Taylor l-a subestimat pe Froch, spunea ca nu stie cine este, a dominat meciul castigand majoritatea reprizelor dar in ultimul minut al reprizei a 12 a a fost facut KO. Atunci s-a lansat cu adevarat Froch. Cum la fel de adevarat este faptul ca Froch a intalnit adversari mult mai puternici. Trebuie avute in vedere toate aspectele. Froch a pierdut f strans la Kessler iar la Ward 2 arbitri au dat 115-113 pentru Ward, deci 2 reprize. Iar la primul meci Bute- Andrade pe langa oboseala de care spui au fost si pumnii incasati. Incearca sa revezi meciul, Andrade il lovea mereu in clinci iar astea se aduna...

Locul lui Froch in clasamentul "The Ring": nr.7 in 2006, nr.6 in 2007 si 2008. Era suficient de "lansat" si inainte de KO-ul norocos dat lui Taylor. Froch nu a pierdut strans nici cu Kessler si nici cu Ward, punctajele arbitrilor care l-au vazut la diferenta de doar doua reprize erau de consolare, pana si Froch a recunoscut dupa meci ca a pierdut fara drept de apel (ca dupa aceea si-a revenit la starea naturala de laudaros cu gura mare e treaba de marketing). Froch merita apreciat pentru curajul de a se bate cu numele mari (desi ultimii 5 au venit pe cale de obligatie contractuala in S6), insa curajul nu tine loc de valoare si tehnica in ring.

mdionis
mdionis  •  03 Martie 2012, 19:29
Postat de nusu_d pe 03 Martie 2012, 14:28

Nu, de fiecare data a fost out. Si cu Golovkin era out, nu mai putea sa stea in picioare iar cu Andrade la fel abia s-a ridicat sprijinindu-se pe corzi. E slab incasator. De fiecare data cand a fost lovit mai tare a fost out. Norocul lui ca nu prea a luat pumni. Froch nu a fost la podea cu Manfredo, a pierdut prin tko la amatori in picioare. Bute are intr-adevar mai multe calitati decat englezul , viteza, explozie si chiar si deplasarea in ring dar va avea un meci fff greu. Sansele sunt 50%-50%.

Meciul lui Bute cu Froch cu siguranta nu va fi unul usor, chiar daca englezul e "a limited fighter. He has no defence" si "For the first eight rounds against Taylor he was like a goalkeeper with no defence, he was being outclassed and outfought by a middleweight who has seen better days" dupa cum spunea Calzaghe. Bute are totusi prima sansa si are datoria de a si-o asigura prin tactica de lupta aleasa. 50/50% e nerealist, mai aproape de nivelul actual al celor doi boxeri ar fi 65/35% in favoarea lui Bute.

mdionis
mdionis  •  03 Martie 2012, 19:13
Postat de nusu_d pe 03 Martie 2012, 14:28

Nu, de fiecare data a fost out. Si cu Golovkin era out, nu mai putea sa stea in picioare iar cu Andrade la fel abia s-a ridicat sprijinindu-se pe corzi. E slab incasator. De fiecare data cand a fost lovit mai tare a fost out. Norocul lui ca nu prea a luat pumni. Froch nu a fost la podea cu Manfredo, a pierdut prin tko la amatori in picioare. Bute are intr-adevar mai multe calitati decat englezul , viteza, explozie si chiar si deplasarea in ring dar va avea un meci fff greu. Sansele sunt 50%-50%.

"Norocul" lui ca nu a luat pumni este deci ceva relativ fiindca a luat destui; pe de alta parte, tot din box face parte si stiinta de a se apara de lovituri: oricat de bun incasator ai fi, arbitrii te taxeaza la puncte daca iei prea multi pumni. In ceea ce il priveste pe Froch, arbitrul nu a intrerupt lupta cu Manfredo pentru ca englezul s-ar fi tinut prea bine pe picioare ci pentru ca o incasase urat. Froch are o reputatie probabil exagerata de a fi un bun incasator in conditiile in care un fost "mijlociu" precum Taylor a fost in stare sa il puna jos in numai 3 reprize. In afara de acest meci, e notoriu ca Froch a acuzat si duritatea loviturilor la corp ale lui Kessler.

mdionis
mdionis  •  03 Martie 2012, 19:08
Postat de nusu_d pe 03 Martie 2012, 14:28

Nu, de fiecare data a fost out. Si cu Golovkin era out, nu mai putea sa stea in picioare iar cu Andrade la fel abia s-a ridicat sprijinindu-se pe corzi. E slab incasator. De fiecare data cand a fost lovit mai tare a fost out. Norocul lui ca nu prea a luat pumni. Froch nu a fost la podea cu Manfredo, a pierdut prin tko la amatori in picioare. Bute are intr-adevar mai multe calitati decat englezul , viteza, explozie si chiar si deplasarea in ring dar va avea un meci fff greu. Sansele sunt 50%-50%.

Este meritoriu pentru el ca, desi sleit de puteri, a gasit totusi forta sa se ridice in timp util, chit ca arata destul de neajutorat. Nici meciul cu Andrade nu este un indicator de cat de prost incasator ar fi Bute intrucat caderea sa fizica din final are totusi prea putin de-a face cu vreo lovitura anume incasata sau cu ceea ce ar fi primit in clinciuri intr-o partida totusi net dominata si controlata in primele 11 reprize. Bute a incasat destui pumni seriosi in alte meciuri de la Bika si Berrio la Zuniga si Johnson, fara consecinte sensibile: daca ar fi fost un prost incasator, aceasta s-ar fi vazut in alte ocazii mai relevante decat cele doua dati in care a ajuns jos.

mdionis
mdionis  •  03 Martie 2012, 18:58
Postat de nusu_d pe 03 Martie 2012, 14:28

Nu, de fiecare data a fost out. Si cu Golovkin era out, nu mai putea sa stea in picioare iar cu Andrade la fel abia s-a ridicat sprijinindu-se pe corzi. E slab incasator. De fiecare data cand a fost lovit mai tare a fost out. Norocul lui ca nu prea a luat pumni. Froch nu a fost la podea cu Manfredo, a pierdut prin tko la amatori in picioare. Bute are intr-adevar mai multe calitati decat englezul , viteza, explozie si chiar si deplasarea in ring dar va avea un meci fff greu. Sansele sunt 50%-50%.

Cu Golovkin nu a fost "out" pentru foarte multa vreme; s-a intamplat insa ca a primit un pumn extrem de puternic care l-a surprins cu garda jos. Faptul ca a ajuns la podea nu e o rusine si nici o indicatie cum ca ar fi prost incasator: lovitura aceea ar fi pus la podea pe oricine. E insa o indicatie ca Bute mai avea multe de pus la punct la data respectiva. Cu Andrade nu a fost lovit tare, arata deja la capatul puterilor inainte de a primi ultima lovitura iar mexicanul era si el obosit. Bute a cazut in corzi nu atat din zguduiala produsa de pumn cat din efectul pur mecanic de impingere intr-un moment in care abia se mai tinea pe picioare.

nusu_d
nusu_d  •  03 Martie 2012, 14:39
Postat de mdionis pe 02 Martie 2012, 18:58

In primul meci cu Andrade, chit ca statea prost cu fizicul, Bute l-a dominat net pe mexican in primele 11 reprize. Caderea fizica de pe final nu a fost legata de loviturile incasate ci de epuizarea fortelor. In mod normal, daca niciunul dintre boxeri nu isi va schimba tactica, Bute va castiga net la puncte. Daca Froch va risca sa atace descoperindu-se, e mult mai probabil ca Bute sa il "sanctioneze" inainte ca englezul sa il prinda cu o lovitura decisiva. Pericolul pentru Bute poate veni din cantonarea intr-o tactica insuficient de ofensiva (arbitrii au grija de rest), sau din subestimarea adversarului (asa a incasat Taylor KO-ul pe final de meci castigat).

Unele teorii pe care le emiti sunt corecte, altele nu. De exemplu da, e adevarat Jermain Taylor l-a subestimat pe Froch, spunea ca nu stie cine este, a dominat meciul castigand majoritatea reprizelor dar in ultimul minut al reprizei a 12 a a fost facut KO. Atunci s-a lansat cu adevarat Froch. Cum la fel de adevarat este faptul ca Froch a intalnit adversari mult mai puternici. Trebuie avute in vedere toate aspectele. Froch a pierdut f strans la Kessler iar la Ward 2 arbitri au dat 115-113 pentru Ward, deci 2 reprize. Iar la primul meci Bute- Andrade pe langa oboseala de care spui au fost si pumnii incasati. Incearca sa revezi meciul, Andrade il lovea mereu in clinci iar astea se aduna...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează