Comentarii (254)
florar
florar  •  05 Mai 2018, 16:47
Postat de adi_stelistul pe 05 Mai 2018, 16:39

Nu, nu, nu, sa nu confundam lucrurile. Nu impotriva Armatei, ci a acelor angajati ai Armatei care au facut matrapazlicurile care au permis lui Becali sa puna stapanire pe echipa. Nu impotriva institutiei ci de partea acesteia trebuie sa fie Talpan. Pentru ca daca angajati ai Armatei au lucrat impotriva interesului acesteia ei trebuie demascati de un justitiar ca el.

Pai Becali daca citesti ce au postat altii comentatori a facut ce nu a facut nimeni la Rapid!Rapid a intrat in faliment pentru o datorie de 2 milioane de euro!Dinamo acum se incearca sa se vanda cu 5 milioane de euro!Becali in 2003 a primit 51% numai el din noua societate care era evaluata la 10 milioane dolari!Piturca in 2003 a primit 500mi dolari pentru cateva procente!!!Acum daca cineva vrea sa investeasca cateva milioane ar avea multe echipe de unde sa aleaga!!!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  05 Mai 2018, 16:39
Postat de martinpen pe 05 Mai 2018, 16:30

SI de ce ar face Talpan un proces impotriva Armatei al carei angajat este ?

Nu, nu, nu, sa nu confundam lucrurile. Nu impotriva Armatei, ci a acelor angajati ai Armatei care au facut matrapazlicurile care au permis lui Becali sa puna stapanire pe echipa. Nu impotriva institutiei ci de partea acesteia trebuie sa fie Talpan. Pentru ca daca angajati ai Armatei au lucrat impotriva interesului acesteia ei trebuie demascati de un justitiar ca el.

florar
florar  •  05 Mai 2018, 16:39
Postat de crimson.veritas pe 05 Mai 2018, 16:33

http://www.fcsteaua.ro/tag/protocol/ Scuze ... 109 membrii fondatori ... a avut AFCS ... https://www.telekomsport.ro/exclusiv-dezvaluiri-avem-documentele-in-baza-carora-mapn-a-cedat-stadionul-steaua-in-1999-inclusiv-celebrul-protocol-cititi-le-in-premiera-apar-nume-grele-update-toata-presa-a-preluat-informatiile-17745964 ........... nu era ong (inca nereglementat atunci) ... era o asociatie sportiva fara scop patrimonial ... un fel de SA de stat! Stiu ca a rama in continuare AFCS ca si actionar minoritar la noua Societate ... FCSB ... dar pana in 2004 cand a intrat oficial in procedura de faliment! Anyway ... nu inteleg de ce discutam asta ... care este ... morala, logica ... decat sa trecem in revista niste fapte? ... Fondul de comert a fost la AFCS intre 1998-2003 ... precum si dreptul de a folosi marca si numele 'Steaua' ... nu se stie daca in mod expres stipulat sau prin neopozitia CSA ... iar in 2003 ... Becali a preluat aceast fond de comert ... catre societatea FCSB, practic preluand activitatea cu tot ce implica ... drepturi competitonale, federatove, tot ce tione de activitatile fostei sectii de fotbal si AFCS ... 1947-2003! Nu numele, marca, baza sportiva ... protocul din 1999 incetand prin incetarea unei parti, AFCS .. motiv pentru care am inchirat Ghencea ... si folosit numele si marca ... fara drept ... conform instantei ... CSA are drepturile inelectuale ... noi avem drepturile competionale aferente fondului de comert 1947-2003-2018 ... ce nu e clar? ...:))

Nu inteleg ce vreti sa-mi spuneti...

adi_stelistul
adi_stelistul  •  05 Mai 2018, 16:36
Postat de florar pe 05 Mai 2018, 16:18

,,Interesant este că la scurt timp AFC a intrat în insolvenţă, ea având datorii de aproximativ 12 milioane de dolari la stat. Prin sentinţă civilă, pe 6 decembrie 2006, societatea a fost dizolvată. Activele şi contractele de muncă ar fi fost preluate chiar înainte de lichidare de societatea nouă, controlată de Becali. Conform România Liberă, în 2007, ANAF a atacat cu recurs decizia dizolvării, Fiscul acuzând lichidatorul judiciar (firma Gabrielei Gângoe Simion). ANAF a câştigat recursul, cazul a fost trimis spre rejudecare, dar, între timp, AFC fusese radiată.,,Digi...

Te cred, totusi aici apare ce zic eu. http://www.mfinante.ro/infocodfiscal.html Cu adresa Ghencea, 45, sector 6, cu telefon 4119632... Ma rog, nu e neaparat important. De fapt in Bucuresti sunt inscrise nu mai putin de 95 de firme/asociatii/fundatii, etc., ce poarta in nume particula "Steaua". Inclusiv asociatii sportive (Steaua Rangers, de pilda, cu sediul in Bd.Basarabia - cu ultima declaratie data la ANAF in aprilie 2018, deci perfect functionala). E interesant ca impotriva acestora CSA nu s-a indreptat, desi inteleg ca are exclusivitate in dreptul de folosinta al numelui Steaua. Daca esti atent cu drepturile si activele statului, esti atent cu toate, nu? Ma rog, nu conteaza...

florar
florar  •  05 Mai 2018, 16:34
Postat de martinpen pe 05 Mai 2018, 16:30

SI de ce ar face Talpan un proces impotriva Armatei al carei angajat este ?

Adica Talpan nu este un Apostol al dreptatii?Talpan ca jurist trebuie sa fie interesat doar de ce spune legea!Cine o incalca este alta treaba,el asigura legalitatea!

crimson.veritas
crimson.veritas  •  05 Mai 2018, 16:33
Postat de florar pe 05 Mai 2018, 16:14

Uiiii...Cautati actul constitutiv din 2003!!!!AFC ramane in continuare numai ca mai reprezenta doar 10% din noua firma!Becali avea 51%,mai erau Piturca,apropiati ai lui Becali...AFC era un ONG!!!Becali nu era fraier sa bage banii si sa ramana patronul unui ONG!!!............,,AFC Steaua e organizaţia care a administrat, între 1998 – 2003, secţia de fotbal desprinsă din CSA. În 2003, Becali a înfiinţat societatea FCSB 2003 SA, care a preluat de la AFC activele clubului. Datoriile către stat au rămas însă la vechea asociaţie. Cu generali din MApN în consiliul de administraţie, AFC avea la început o participaţie de 10 la sută în noua firmă. După majorarea de capital, decisă de Becali, participaţia a scăzut până la 1 la sută.,,GSP

http://www.fcsteaua.ro/tag/protocol/ Scuze ... 109 membrii fondatori ... a avut AFCS ... https://www.telekomsport.ro/exclusiv-dezvaluiri-avem-documentele-in-baza-carora-mapn-a-cedat-stadionul-steaua-in-1999-inclusiv-celebrul-protocol-cititi-le-in-premiera-apar-nume-grele-update-toata-presa-a-preluat-informatiile-17745964 ........... nu era ong (inca nereglementat atunci) ... era o asociatie sportiva fara scop patrimonial ... un fel de SA de stat! Stiu ca a rama in continuare AFCS ca si actionar minoritar la noua Societate ... FCSB ... dar pana in 2004 cand a intrat oficial in procedura de faliment! Anyway ... nu inteleg de ce discutam asta ... care este ... morala, logica ... decat sa trecem in revista niste fapte? ... Fondul de comert a fost la AFCS intre 1998-2003 ... precum si dreptul de a folosi marca si numele 'Steaua' ... nu se stie daca in mod expres stipulat sau prin neopozitia CSA ... iar in 2003 ... Becali a preluat aceast fond de comert ... catre societatea FCSB, practic preluand activitatea cu tot ce implica ... drepturi competitonale, federatove, tot ce tione de activitatile fostei sectii de fotbal si AFCS ... 1947-2003! Nu numele, marca, baza sportiva ... protocul din 1999 incetand prin incetarea unei parti, AFCS .. motiv pentru care am inchirat Ghencea ... si folosit numele si marca ... fara drept ... conform instantei ... CSA are drepturile inelectuale ... noi avem drepturile competionale aferente fondului de comert 1947-2003-2018 ... ce nu e clar? ...:))

martinpen
martinpen  •  05 Mai 2018, 16:30
Postat de florar pe 05 Mai 2018, 16:27

Acum zic si eu:sa nu autam de unde am plecat....Exista cumva si nu stiu eu un proces inceput de marele Talpan pe tema AFC?Datoriile alea imense ale AFC dar si inainte de AFC sunt si ele tinta unui proces deschis de Talpan?Talpan a zis cate ceva doar cand generalii il ma trageau de maneca...

SI de ce ar face Talpan un proces impotriva Armatei al carei angajat este ?

florar
florar  •  05 Mai 2018, 16:27
Postat de martinpen pe 05 Mai 2018, 16:21

Se știe că în 2003 Asociația Fotbal Club Steaua București (AFC), condusă de Viorel Păunescu și consiliată de generalii CSA aflați în AGA și CD-ul asociației, era în pragul falimentului, cu visteria goală și cu peste 20 de milioane de dolari datorii la stat, la terți privați, contracte în curs, salarii personal etc. Nota Bene! Generalii CSA și Păunescu-AFC au devalizat și îngropat clubul de fotbal Steaua între 1997-2003! În 2003, AFC Steaua nu mai avea decât două opțiuni: să se lichideze sau să privatize real Steaua într-o societate nouă pe acțiuni, în speranța că se va atrage capital și finanțare de la “stockholders” pentru a funcționa. Dacă nu era Becali, considerat atunci de toți drept omul providențial, Steaua era oale și ulcele, lichidată de stat! De fapt, așa cum a făcut statul și cu AFC. Statul (ANAF) i-a cerut în justiție lichidarea! După lichidare, au urmat firesc dizolvarea în 2006 și apoi radierea în 2011. Cu conturile goale și o datorie la stat de 420 miliarde de lei (12,7 milioane dolari), uriașe la acea vreme, AFC era somată de ANAF cu blocarea conturilor și executarea silită. Până în 2003 CSA și AFC au acumulat nu mai puțin de 420 miliarde de lei (12,7 mil USD) datorie către bugetul de stat, reprezentând impozite pe salariu, somaj, CAS (link). Datele sunt publice! O bună parte din datorie a fost preluată AFC de la CSA prin Protocolul 66/1999, punctul 12: “Datoriile și creanțele CSA Steaua și ale fostei secții de fotbal profesionist, con

Acum zic si eu:sa nu autam de unde am plecat....Exista cumva si nu stiu eu un proces inceput de marele Talpan pe tema AFC?Datoriile alea imense ale AFC dar si inainte de AFC sunt si ele tinta unui proces deschis de Talpan?Talpan a zis cate ceva doar cand generalii il ma trageau de maneca...

100466354012178
Joachim Makay  •  05 Mai 2018, 16:26
Postat de valeri.gazaev pe 05 Mai 2018, 16:22

Domnilor moderatori, am asteptat cu interes reactia dumneavoastra fata de acest mesaj. Nu doar ca ati intarziat nepermis cu moderarea, dar nu ati procedat asa cum faceti cu alte comentarii injurioase, nu l-ati sters cu totul. De ce ? unde e echidistanta ? aveti parti-pris-uri ? Rusine !!

Fotbal Club FCSB Formed: 1947 Nickname: Roș-albaștrii (The Red and Blues) UEFA club competition honours (runners-up in brackets) • European Champion Clubs' Cup (1): 1986, (1989) • UEFA Super Cup (1): 1986 Domestic honours (most recent triumph in brackets) League title: 26 (2015) Romanian Cup: 22 (2015) Ten-year European record (UEFA Champions League unless indicated otherwise) 2016/17: UEFA Europa League group stage (having transferred from UEFA Champions League play-offs) 2015/16: UEFA Europa League play-offs (having transferred from UEFA Champions League third qualifying round) 2014/15: UEFA Europa League group stage (having transferred from UEFA Champions League play-offs) 2013/14: group stage 2012/13: UEFA Europa League round of 16 2011/12: UEFA Europa League round of 32 2010/11: UEFA Europa League group stage 2009/10: UEFA Europa League group stage 2008/09: group stage 2007/08: group stage Records UEFA club competition • Biggest home win 6-0: FCSB v Aalborg BK 18/09/14, UEFA Europa League group stage 6-0: FCSB v BSC Young Boys 03/10/79, UEFA Cup Winners' Cup first round second leg • Biggest away win 1-5: AC Sparta Praha v FCSB 07/09/88, European Champion

valeri.gazaev
valeri.gazaev  •  05 Mai 2018, 16:22
Postat de Cosmin Gaspar pe 05 Mai 2018, 16:15

Da l in *** mea si pe talpan ,becali a facut sa iasa oamenii in strada in semifinala cupei uefa,*** asta nu se pricepe la fotbal,cum sa i iei banii lui becali,*** *** *** *** *** ***,****** *** *** ***

Domnilor moderatori, am asteptat cu interes reactia dumneavoastra fata de acest mesaj. Nu doar ca ati intarziat nepermis cu moderarea, dar nu ati procedat asa cum faceti cu alte comentarii injurioase, nu l-ati sters cu totul. De ce ? unde e echidistanta ? aveti parti-pris-uri ? Rusine !!

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 26
Comentează