Comentarii (90)
radumatei
radumatei  •  13 Septembrie 2023, 00:45
Postat de Danemarca_Albania_2_0 pe 12 Septembrie 2023, 22:56

Nu baiete, tu nu intelegi nici a doua oara :)) Asta asa, ca sa incerci sa pricepi de unde a venit epitetul, de altfel iata binemeritat. Problema NU are legatura cu vinovatia sau nevinovatia. IDEEA E CA, LA NIVEL DE PRINCIPIU, LUNGIREA NEFIREASCA A UNUI PROCES IN TIMP CE ACUZATUL SE AFLA SUB MASURI RESTRICTIVE (arestare sau in cazul sportului suspendare samd) ECHIVALEAZA CU APLICAREA UNEI PEDEPSE EXTRAJUDICIARE. Pana nu se da o sentinta nu ai de unde sa stii ca acuzatul este vinovat, aia stabileste instanta. Dupa care exista drept la apel samd. Pe romaneste si mai simplu, ca poate asa pricepi: daca lungesti procesul 2 ani iar acuzatul e in arest in tot acest timp INSEAMNA CA I-AI DAT 2 ANI INAINTE SA SE PRONUNTE INSTANTA DACA E VINOVAT SAU NU. Daca nici acum nu pricepi in ce hal ai insistat sa te faci de ras in public inseamna ca esti un caz fara speranta.

Văd că insiști cu insultele, probabil ăsta ți-e nivelul. „Lungirea nefirească” a procesului e o apreciere pur subiectivă atâta timp cât nu s-a depășit niciun termen legal. Eu te înțeleg că ești frustrat din cauza acestui verdict care stabilește că idolul tău a trișat, dar, repet, te legi de o chestie absolut irelevantă în acest caz.

anticenzuralasport
anticenzuralasport  •  13 Septembrie 2023, 00:39

Presa de ...câțiva lei !!! Cum sa existe mă 51 de probe de sânge doar in anul 2022 ??? Simona era printre cel mai testate sportive din tenis ,se știe asta !!! Dar avea în jur de 17 teste pe an !!! 51 de teste se fac cam in 4 ani și ...iar nu spune nimeni din presa ,pașaportul medical nu se face de 4 ani !!!

therealreddog33
therealreddog33  •  13 Septembrie 2023, 00:26
Postat de socratead pe 12 Septembrie 2023, 19:27

Daca citesti documentul general care este pe site explica cum se face analiza. Pe scurt, sunt 3 experti care primesc aceleasi date din pasaportul biologic, si trebuie sa scrie un raport cat mai rapid FARA sa stie cine este sportivul si fara sa se consulte. Fiecare expert analizeaza independent si trimite independent opinia "probabil dopaj" sau "nu este dopaj". Doar daca toti 3 spun "probabil dopaj" se face o sedinta in care sunt pusi in contact PENTRU PRIMA oara si doar atunci li se spune cine este sportivul. Asa ca, cei care spun este din cauza ca e romanca, ar trebui sa explice cum 3 experti care au primit datele independent si anonim au ajuns in mod separat la concluzia "probabil dopat". Evidenta de dopaj este ZDROBITOARE iar marele Patrick M a fost probabil gresala vietii Simonei atat in plan personal cat si de cariera. ***

Nu știu dacă e atât de simplu. Au fost 51 de semne de întrebare plus dopajul în sine. Nu sunt expert, dar totuși e clar ca a fost în neregula. E păcat sa ieși asa din scena, mai ales ca a avut o cariera uriașă - nu am avut un tenismen sau tenismena din România cu atâtea săptămâni pe locul 1 și cu trofeele ei.

eugenrc
eugenrc  •  13 Septembrie 2023, 00:02

"Concluzia a fost că „cel mai probabil dopajul” este explicația pentru iregularitățile găsite în cazul lui Halep." Vi-se pare ca au avut probe puternice? In opinia mea cuvantul probabil nu are ce cauta la stabilirea unui verdict.

laur_gr
laur_gr  •  12 Septembrie 2023, 23:29

Intrebare: „cele 51 de probe de sînge” de cand pana cand au fost luate?

Danemarca_Albania_2_0
Danemarca_Albania_2_0  •  12 Septembrie 2023, 22:56
Postat de radumatei pe 12 Septembrie 2023, 22:30

Trec peste faptul că m-ai făcut „prost”, ceea ce relevă mai degrabă propria-ți ignoranță și lipsă de argumente, și îți atrag atenția că teoria ta ar fi avut sens doar dacă Halep ar fi fost nevinovată. În rest, sunt de acord că procesul nu trebuia să dureze atât, dar acest fapt e mai degrabă irelevant acum.

Nu baiete, tu nu intelegi nici a doua oara :)) Asta asa, ca sa incerci sa pricepi de unde a venit epitetul, de altfel iata binemeritat. Problema NU are legatura cu vinovatia sau nevinovatia. IDEEA E CA, LA NIVEL DE PRINCIPIU, LUNGIREA NEFIREASCA A UNUI PROCES IN TIMP CE ACUZATUL SE AFLA SUB MASURI RESTRICTIVE (arestare sau in cazul sportului suspendare samd) ECHIVALEAZA CU APLICAREA UNEI PEDEPSE EXTRAJUDICIARE. Pana nu se da o sentinta nu ai de unde sa stii ca acuzatul este vinovat, aia stabileste instanta. Dupa care exista drept la apel samd. Pe romaneste si mai simplu, ca poate asa pricepi: daca lungesti procesul 2 ani iar acuzatul e in arest in tot acest timp INSEAMNA CA I-AI DAT 2 ANI INAINTE SA SE PRONUNTE INSTANTA DACA E VINOVAT SAU NU. Daca nici acum nu pricepi in ce hal ai insistat sa te faci de ras in public inseamna ca esti un caz fara speranta.

VardyParty
VardyParty  •  12 Septembrie 2023, 22:39
Postat de armand pe 12 Septembrie 2023, 19:57

Intrebarile d-voastra retorice mereu vin in intarziere cand deja lumea a parasit sala de cinema. Apartineti de tagma lor unde corectitudinea politica e la rang de arta, ati luat pozitie exact ca mainstream-ul mediatic in orice subiect scandalos de limpede ( Covid, Slava ) intr-o maniera in care rusinea ar trebui sa va cuprinda un secol de singuratate. Acum, hop! si dumneavoatra, ca si Trasnea lui Creanga la carciumarita din Radaseni.

Pacat, Armand, ca exact cine trebuie (sa intre in _ de rusine), habarneazā, ca sa zic ca unul care invata limba romana. Respect.

radumatei
radumatei  •  12 Septembrie 2023, 22:30
Postat de Danemarca_Albania_2_0 pe 12 Septembrie 2023, 21:35

Doar un om extrem de prost nu intelege ca durata excesiva a unui proces poate deveni o pedeapsa extrajudiciara. Hai sa-mi fac pomana sa-ti explic: daca maine tu esti acuzat de crima si esti tinut in arest 2 ani in timp ce instantele dau termene nejustificat de lungi, se ajunge in situatia in care practic ai executat 2 ani dar tu poate vei fi achitat (in prima instanta sau chiar la apel samd). Iti da cineva anii aia inapoi? DACA HALEP CASTIGA LA TAS, ii da cineva inapoi anul asta de suspendare plus cat o mai dura si procesul la TAS? Dar locul in clasament? Intelegi in ce hal te-ai facut de ras in public emitand asemenea "opinii" cand HABAR N-AI DE SUBIECTUL PE CARE ITI DAI NONSALANT CU PRESUPUSUL?

Trec peste faptul că m-ai făcut „prost”, ceea ce relevă mai degrabă propria-ți ignoranță și lipsă de argumente, și îți atrag atenția că teoria ta ar fi avut sens doar dacă Halep ar fi fost nevinovată. În rest, sunt de acord că procesul nu trebuia să dureze atât, dar acest fapt e mai degrabă irelevant acum.

tictictic
tictictic  •  12 Septembrie 2023, 22:18

E la fel de halucinata chestia asta pe care gsp-ul o numeste savant "moderare". Bre astia, daca va postez concret lista oficiala si publica a substantelor dopante pe care le ingurgiteaza zilnic de zeci de ani de zile surorile Williams, cu scutire de la nenea doctoru', ca sunt bolnave cronic de cand erau mici, le veti cenzura si p'astea?!?

socratead
socratead  •  12 Septembrie 2023, 22:11
Postat de corectorul pe 12 Septembrie 2023, 21:31

“Cred ca trebuie sa citesti criminalistica un pic. In procedura cand un expert este "fara nici un dubiu" doar atunci spune "probabil dopat" Da ne dovada concreta din criminalistica, constand intr un document, care sa ateste asta. Altfel toata sustinerea ta se rezuma la ceea ce este, o simpla opinie personala (eronata). Este evident pt cei care activeaza in profesii specifice ca ajungi sa confuzi materii juridice (dreptul sportiv cu dreptul penal), respectiv rolul juratului cu cel al expertului.

Bine, ai dreptate. Ai citit si documentul, stii procedura exact din document si ai analizat tu ca este gresita. Perfect, avand atata cunoastere in detaliu ai dreptate nu iti dai doar cu parerea.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează