Alte știri din fotbal
UTA a împlinit 79 de ani! Clubul a dedicat sărbătoarea copiilor
0
Dorinel Munteanu, anunț de impact după calificarea Oțelului în finala Cupei României: „Suntem pregătiți de Europa!”
0
Alexandru Chipciu, discurs în stilu-i caracteristic, după eliminarea din Cupa României: „La Galați se mai permite!”
1
Se redeschide o polemică istorică! „«Regele» fotbalului românesc a fost Dobrin, nu Hagi! Prietenii îl influențează foarte mult”. VOTEAZĂ ÎN SONDAJ!
10
Știri din fotbal internațional
Moment incredibil în Lille - Aston Villa » Emiliano Martinez a văzut al 2-lea galben la loviturile de departajare, dar a rămas pe teren și a apărat execuția decisivă! De ce nu a fost eliminat
0
Se decid semifinalistele Conference League » Trupa lui Răzvan Lucescu speră la calificare
1
GSP asistă la PAOK - Brugge » Concluziile lui Ovidiu Ioanițoaia, direct de la Salonic, după o primă repriză de coșmar pentru Răzvan Lucescu
4
Meciurile decisive pentru semifinalele Europa League! Liverpool și AC Milan încercă minunea
2
Puterea clanului Corduneanu. Liderul decedat al grupării a fost anchetat ...
Libertatea
Șoferii pot reduce consumul de carburant cu 15-25% dacă scot un singur ...
Adevărul
"Unde mai joc și eu la aparate?!" Vieţile românilor care s-au trezit într-o ...
ObservatorNews
Prima decizie care ar "dinamita" vestiarul Craiovei! Ce i s-a cerut lui ...
OrangeSport
ar trebui sa sa faca ei un capionat separat ar muri de cuda de la FIA
@andrei ferrari sunt constienti ca masina din 2009 nu e stralucita, problema e ca daca pt. 2010 aveau acelasi regulament ca acum, realizau una buna. Ei vor ca din 60mil. euro sa platesti echipa, logistica, subansamblele si cercetarea. Daca stai putin si calculezi o sa vezi ca bani vin cam pe fix si ramane putin loc cercetare. Nu mai vb. ca majoritatea credeti ca F1 se rezuma la calificarile de sambata si cursa de duminica.
Ferrari=F1 e cam fortat zici F1 zici tehnologia si ingineria de varf in industia auto: Mercedes, Toyota, Ferrari, BMW, Renault. E aiurea sa ai 2 seturi de reguli in functie de banii de care dispui. Pana la urma avansul tehnologic e dat de cei care au bani sa faca testele. Daca se aplica noile reguli ale lui Moxley o sa ajungem sa vedem masini 95% identice la care o sa conteze mai mult pilotul... ori sa avem pardon, eu vreau sa vad O MASINA BUNA dezvoltata cat mai mult, nu limitata.
un milion e motorul...50-100 mii e volanul:)...cateva zeci de mii e casca pilotului..etc...oricum f1 fara ferrari...nu e f1..
Asa este Cezar si AxAM ...In loc sa devzvoti tenhologia, u faci tot posibilul sa impiedici asta...e si normal sa te retragi cand esti o echipa care an de an tinde la mai mult. and it's true F1=Ferrari
Actualul regulament e o mizerie. Limitand sumele si uniformizand tehnologia promotorii F1 nu fac decat sa incurajeze mediocrii si nechematii. Actualii piloti sunt niste caricaturi fata de marii corifei din alte timpuri. Ferrari a ales bine si probabil ca peviitor se va orienta catre USA unde auloc adevaratele showuri mai ales ca o serie de piste sunt acum stradale.
Nu stiu ce sa zic..dar Ferrari inseamna F1...atunci cand pronunti F1 te duci cu gandul imediat la Schumacher si clar la Ferrari..si nu e singura care contesta regulamentul..toyota si redbul de asemenea au spus ca se retrage daca nu se va schimba regulamentul...F1 a fost totdeauna pe locul 1 la sport..din cauza banilor care sa baga in masini si care se castiga...(cand auzi ca numai 1 milion de euro e un volan)..normal ca nu le convine...FERRARI=F1 SI ASTA O STIE TOATA LUMEA!!!
F1=FERRARI
Ba Jester nu mai comenta aiurea. GSP a zis ca Ferrari are 6 puncte acumulate nu Massa. Massa a luat 3 puncte in spania ca a terminat pe locu 6, da si Raikonnen a luat 3 puncte pentru ca a terminat pe locu 6 in Bahrain. Asa ca 3+3=6, si invata sa numeri inainte sa-ti dai cu parerea.
Si kimi are 3. 3+3 = 6 asa ca daca nu stii mai bine te informezi intii.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.