Comentarii (86)
alin899
alin899  •  12 Mai 2012, 15:40
Postat de nusu_d pe 12 Mai 2012, 15:18

Ok, bine ca ai inchis subiectul Andrade. Apropos nu eu adusesem iar vorba. Citeste in urma sa vezi. Insa problema barbiei de sticla a lui Bute ramane in picioare. E un boxer cu multe calitati. Bute putem spune ca e un counter puncher. De cele mai multe ori asa boxeaza. Insa raman la parerea ca e slab incasator. De fiecare data cand a fost lovit mai serios a avut probleme. Nu mai aduc in discutie meciul cu Golovkin din 2003 de la mondialele de amatori desi atentie la amatori cu acele casti si cu masina aia de punctat ko-urile au devenit f rare. la meciul cu Berrio de exemplu Bute a avut probleme in primele reprize cand a fost surprins de cateva ori de Berrio, am crezut atunci ca nu termina

Da da, la profesionisti n-a existat niciun moment care sa ne spuna ca Bute ar avea barbia de sticla. Insa daca vrei sa vezi barbie de sticla cauta un meci de la profesionisti al lui Ward cand dintr-un pumn in barbie nu foarte tare primit era sa fie facut KO. Din pacate nu mai retin exact numele respectivului ca-ti puneam link aici.

nusu_d
nusu_d  •  12 Mai 2012, 15:25

meciul in picioare. Insa a revenit spectaculos si pe fondul unei scaderi a lui Berrio si la facut ko in picioare. La fel in meciul cu Joppy pe care l-a dominat clar per total. Insa a fost surprins la un moment dat de Joppy cu o lovitura care l-a clatinat serios. Iar Joppy era cu mult past his prime si mijlociu. Cu Andrade nu mai revin ca se stie ce a fost. Bute a avut noroc ca nu prea a fost lovit de multe ori serios pina acum insa e si meritul lui pe langa noroc. Bine ca l-a terminat repede pe Miranda care lovea f tare. Cu Froch va fi f greu. Froch loveste tare, apasat desi nu are viteza lui Bute. Are o barbie de fier. Nu-l vad pe Bute sa-l termine decat cu o lovitura la corp.

nusu_d
nusu_d  •  12 Mai 2012, 15:18
Postat de mdionis pe 12 Mai 2012, 10:05

Bute i-a *acordat* revansa, nu si-a *luat* revansa (fiindca primul meci il castigase tot el). In rest, nu e mai nimic de spus. Poate doar ca e foarte bine ca se gasesc boxeri care sa isi inchipuie ca acel final de meci e definitoriu pentru Bute: n-au decat sa isi axeze strategia de a il bate pe Lucian pe presupusa epuizare fizica a lui din final si pe ipotetica lui barbie de sticla; astfel isi cresc sansele de a fi dezamagiti dupa gongul final si asta nu poate fi decat in favoarea lui Bute.

Ok, bine ca ai inchis subiectul Andrade. Apropos nu eu adusesem iar vorba. Citeste in urma sa vezi. Insa problema barbiei de sticla a lui Bute ramane in picioare. E un boxer cu multe calitati. Bute putem spune ca e un counter puncher. De cele mai multe ori asa boxeaza. Insa raman la parerea ca e slab incasator. De fiecare data cand a fost lovit mai serios a avut probleme. Nu mai aduc in discutie meciul cu Golovkin din 2003 de la mondialele de amatori desi atentie la amatori cu acele casti si cu masina aia de punctat ko-urile au devenit f rare. la meciul cu Berrio de exemplu Bute a avut probleme in primele reprize cand a fost surprins de cateva ori de Berrio, am crezut atunci ca nu termina

sandmann
sandmann  •  12 Mai 2012, 13:48

..... cum spuneam Froch pare sa fi iesit .... (tastatura :D)

sandmann
sandmann  •  12 Mai 2012, 13:46
Postat de alin899 pe 12 Mai 2012, 09:05

Da. Mie personal mi-e foarte frica de lupta cu Froch din Anglia, dar nu pt ca Bute n-ar fi mai bun, ci ca e nevoie de o victorie foarte clara daca vb de 12 reprize, trebuie sa-l domine clar de tot in fiecare repriza pt a nu lasa loc de interpretari. SI iar sunt curios pt increderea pe care o are Bute intr-un eventual meci cu Ward si nu doar atat, ci chiar la el acasa. Mie mi se pare ca Ward e cel putin la fel de bun ca Bute insa poate Lucian a vazut ceva ce numai el din postura de boxer poate vedea, de-aici si declaratia facuta imediat dupa finala Froch - Ward de anul trecut.

toti avem emotii in legatura cu acel meci. insa nu cred ca Bute va pati ce a patit Taylor in Anglia. gazdele primesc un mic avantaj la punctaj dar asta e valabil si pt detinatorul centurii de obicei. Chalengerul trebuie sa dovedeasca mai mult in cazul nostru chalengerul e gazda , deci cumva "avantajele de anuleaza reciproc'.Asta la modul teoretic. Ce va fi, vom vedea, dar din moment ce Bute are o cota asa mica la pariuri , inseamn ca toti specialistii cred ca e favorit.Cum spuneorch pare sa fi iesit din "his prime" pe care la atins la meciul cu Kessler, dar desigur ramane un luptator redutabil si ne va face sa suferim destul in seara aia , dar cred ca la final va fi deciz

saviola2_8
saviola2_8  •  12 Mai 2012, 13:02
Postat de mdionis pe 12 Mai 2012, 10:50

Da, adversarii seriosi se vor pregati serios, chiar daca la nivel de baliverne vor emfatiza poate acel moment. Partea neplacuta e ca unii ajung sa le absolutizeze balivernele (in care ei insisi nu cred) ca si cum ar fi litera de evanghelie.

:) eh ce sa facem , carcotasi vor exista tot timpul, nu ma intereseaza atusi de putin, de amfatizat poa` sa emfatizeze atat adversarii cat si cei care nu-l plac pe bute.Sper sa castige bute si cred ca asta se va intampla in meciul cu froch, oricum spectacolul va fi garantat.Hai Bute si Hai Romania! sper ca n-am lezat pe nimeni cu acel `Hai Romania` :))))

mdionis
mdionis  •  12 Mai 2012, 10:50
Postat de saviola2_8 pe 12 Mai 2012, 10:31

m-am exprimat gresit am vrut sa zic a luat revansa adica i-a acordat revansa in sensul ca a luat optiunea revansei cand foarte bine putea sa nu accepte, asta in caz ca ii era frica sau ca il simtise pe andrade un boxoer mai bun, daca asta era cazul bute nu i-ar mai fi acordat revansa.Nu cred ca e nimeni la ora acutala atat de naiv ca sa-l judece pe bute dupa repriza aia, ma refer la adversarii lui cu care va boxa, asta ar fi bine pentru lucian dar din pacate nu cred ca e posibil, mai degrabvaa va fi studiat la sange si toti cu carevor bixa vor incerca sa-l invinga stiind ca e un super boxeor nu cred ca isi permite cineva sa-l ia in ras.

Da, adversarii seriosi se vor pregati serios, chiar daca la nivel de baliverne vor emfatiza poate acel moment. Partea neplacuta e ca unii ajung sa le absolutizeze balivernele (in care ei insisi nu cred) ca si cum ar fi litera de evanghelie.

saviola2_8
saviola2_8  •  12 Mai 2012, 10:31
Postat de mdionis pe 12 Mai 2012, 10:05

Bute i-a *acordat* revansa, nu si-a *luat* revansa (fiindca primul meci il castigase tot el). In rest, nu e mai nimic de spus. Poate doar ca e foarte bine ca se gasesc boxeri care sa isi inchipuie ca acel final de meci e definitoriu pentru Bute: n-au decat sa isi axeze strategia de a il bate pe Lucian pe presupusa epuizare fizica a lui din final si pe ipotetica lui barbie de sticla; astfel isi cresc sansele de a fi dezamagiti dupa gongul final si asta nu poate fi decat in favoarea lui Bute.

m-am exprimat gresit am vrut sa zic a luat revansa adica i-a acordat revansa in sensul ca a luat optiunea revansei cand foarte bine putea sa nu accepte, asta in caz ca ii era frica sau ca il simtise pe andrade un boxoer mai bun, daca asta era cazul bute nu i-ar mai fi acordat revansa.Nu cred ca e nimeni la ora acutala atat de naiv ca sa-l judece pe bute dupa repriza aia, ma refer la adversarii lui cu care va boxa, asta ar fi bine pentru lucian dar din pacate nu cred ca e posibil, mai degrabvaa va fi studiat la sange si toti cu carevor bixa vor incerca sa-l invinga stiind ca e un super boxeor nu cred ca isi permite cineva sa-l ia in ras.

mdionis
mdionis  •  12 Mai 2012, 10:05
Postat de saviola2_8 pe 12 Mai 2012, 09:48

binenteles ca regulamentul primeaza, eu nu amspus ca impresia artisitca e peste regulament ca daca judecam dupa impresie artistica...asa trebuia sa castige si barcelona cu chelsea la fotbal caci meritau....dupa impresia artistica:)) nu primeaza dar ea exista iar bute a facut foarte bine ca a luat revansa tocmai pentru ca a demonstra ca de fapt ultima repriza a fost un accident nu altceva, e parerea mea...acum ce e stupid e cum unii isi aduc aminte la fiecare meci de acea repriza, de parca aia il defineste pe bute, au trecut ani de zile, bute a progresat mult parerea mea de acel meci, nu stiu de ce vorbim de o repriza juata acum 5 ani...bine stiu dar nu vreau sa mai intru in polemici:))

Bute i-a *acordat* revansa, nu si-a *luat* revansa (fiindca primul meci il castigase tot el). In rest, nu e mai nimic de spus. Poate doar ca e foarte bine ca se gasesc boxeri care sa isi inchipuie ca acel final de meci e definitoriu pentru Bute: n-au decat sa isi axeze strategia de a il bate pe Lucian pe presupusa epuizare fizica a lui din final si pe ipotetica lui barbie de sticla; astfel isi cresc sansele de a fi dezamagiti dupa gongul final si asta nu poate fi decat in favoarea lui Bute.

saviola2_8
saviola2_8  •  12 Mai 2012, 09:48
Postat de mdionis pe 12 Mai 2012, 09:42

Vreau doar sa observ ca dumneata pari a crede ca numai interlocutorul meu a dat importanta impresiei artistice: este fals, eu am mentionat textual de exemplu ca Bute a vrut "sa stearga impresia" de final cu un meci revansa la care nu era obligat. Impresia subiectiva are rolul ei, insa trebuie subliniat ca in stabilirea modului de desfasurare a unui meci de box si a invingatorului, referinta de baza obiectiva ramane regulamentul, nu impresiile. Iar daca altii care au interes sa il minimalizeze pe Bute (eventuali adversari, promotori) vorbesc doar de impresie si nu de regulament nu inseamna ca punctul lor de vedere este si cel corect.

binenteles ca regulamentul primeaza, eu nu amspus ca impresia artisitca e peste regulament ca daca judecam dupa impresie artistica...asa trebuia sa castige si barcelona cu chelsea la fotbal caci meritau....dupa impresia artistica:)) nu primeaza dar ea exista iar bute a facut foarte bine ca a luat revansa tocmai pentru ca a demonstra ca de fapt ultima repriza a fost un accident nu altceva, e parerea mea...acum ce e stupid e cum unii isi aduc aminte la fiecare meci de acea repriza, de parca aia il defineste pe bute, au trecut ani de zile, bute a progresat mult parerea mea de acel meci, nu stiu de ce vorbim de o repriza juata acum 5 ani...bine stiu dar nu vreau sa mai intru in polemici:))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează