Comentarii (83)
 •  10 Iunie 2009, 18:05

Cainii latra, carava trece. Statistica ramane. RF este best of si punct.

 •  10 Iunie 2009, 17:18
Postat de suk_89 pe 10 Iunie 2009, 17:00

poti sa t dai cap si peste cap, k tot nadal e mai bun, s-a intamplat sa fie el eliminat k altfel t batea d iti suna apa in cap

Tu nu esti copilul ala de vroia ca Steaua sa fuzioneze cu Urziceniul? Pacat, la 20 de ani ar trebui sa ai ceva mai mult creier. Tu vorbesti despre chestii ipotetice si dai ca sigura o victorie a lui Nadal in fata lui Federer, desi Nadal a iesit mult mai devreme.

 •  10 Iunie 2009, 17:10

Este vorba de constanta. Federer a fost mai constant, decat nadal. La un meci intre ei, nu se poate vorbi despre un favorit, castiga cel care are sange rece in momentul respectiv. La Madrid RF a avut si l-a batut pe nadal, pe zgura, in fata compatriotilor. Si daca e sa urmariti o analiza a meiciului pe internet o sa vedeti un alt stil abordat de RF contra lui nadal. Stil pe care daca l-ar fi folosit in finala cu nadal la RG, ar fi dat roade. Pacat ca nadal se dopeaza(asa zic ziarele din ESP).

suk_89
suk_89  •  10 Iunie 2009, 17:00

poti sa t dai cap si peste cap, k tot nadal e mai bun, s-a intamplat sa fie el eliminat k altfel t batea d iti suna apa in cap

 •  10 Iunie 2009, 16:43

Buna tutror De obicei ma abtin sa postez vre-un comentariu dar disputa Nadal Federer adica Monica/restul e chiar interesanta. Daca te uiti la statistici Federer este la egalitate cu Sampras dar Pete nu a cistigat RG deci Federer e cel mai titrat jucator din toate timpurile dupa parerea specialistilor.Bineinteles ca acest lucru atrage antipatii si s-a nascut acest fenomen Nadal care a cistigat French Open si la batut pe Rogerica cum nimeni altul nu va mai putea.nu-mi amintesc sa fii luat RF 6-0

 •  10 Iunie 2009, 16:35
Postat de pe 10 Iunie 2009, 15:39

Nu il fac castigator dinainte, ai dreptate, doar favorit nr.1 Dar tot nu pot sa accept sau pur si simplu sa simt chestia asta, si anume ca Federer e cel mai bun pe zgura anul acesta. Intr-adevar Nadal a fost batut de soderling, dar ce mai spui de prestatia lui in fianal cu federer? chiar a fost patetic...federer practic castiga fara sa faca mare lucru

sper k rafa sa se faca bine si sa castige wimbledon-ul. hai RAFA!!!

 •  10 Iunie 2009, 15:47

(continuare) Daca pui in ecuatie si faptul ca nici un meci nu seamana cu altul si ca evolutia ta depinde foarte mult si de adversar, ce am zis mai devreme nu prea mai merge in tenis, ba chiar in sport in general. Nadal a pierdut in fata lui Soderling pentru ca si-a gasit "nasul", ca sa zic asa. Lui Soderling ii convine stilul lui Nadal, ceea ce nu e valabil si invers. Stilul lui Federer nu-i convine, si asta s-a vazut in finala. De asta a si fost scorul atat de categoric.

 •  10 Iunie 2009, 15:43
Postat de pe 10 Iunie 2009, 15:39

Nu il fac castigator dinainte, ai dreptate, doar favorit nr.1 Dar tot nu pot sa accept sau pur si simplu sa simt chestia asta, si anume ca Federer e cel mai bun pe zgura anul acesta. Intr-adevar Nadal a fost batut de soderling, dar ce mai spui de prestatia lui in fianal cu federer? chiar a fost patetic...federer practic castiga fara sa faca mare lucru

Pai uite care-i treaba. Exista tipuri si tipuri de jucatori in vremurile noastre si asta nu poate decat sa ne bucure. Exista jucatori care ataca, exista jucatori care se rezuma doar la returna, exista jucatori ce se bazeaza pe forta, pe rezistenta sau pe tehnica. Exista o teorema care zice ca daca A>B si B>C, atunci A>C. Mergand pe ideea asta, as zice ca daca Federer l-a batut pe Soderling, care l-a eliminat pe Nadal, Federer l-ar fi batut pe Nadal. (continui imediat)

 •  10 Iunie 2009, 15:39
Postat de pe 10 Iunie 2009, 15:33

Eu am pus o intrebare care s-a vrut a fi o gluma si in urma careia tu m-ai facut taran. Intrebarea a venit in urma unor comment-uri de-ale tale prin care minimalizai performanta lui Federer de la RG, punand la indoiala meritul lui, dar fara a aduce argumente, ci doar bazandu-te pe ipoteze. Apoi, Nadal e cel mai bun pe zgura dintre jucatorii actuali, datorita numarului de turnee castigate pe suprafata asta. Dar asta nu-l face castigator la un turneu pe zgura inainte de inceperea turneului.

Nu il fac castigator dinainte, ai dreptate, doar favorit nr.1 Dar tot nu pot sa accept sau pur si simplu sa simt chestia asta, si anume ca Federer e cel mai bun pe zgura anul acesta. Intr-adevar Nadal a fost batut de soderling, dar ce mai spui de prestatia lui in fianal cu federer? chiar a fost patetic...federer practic castiga fara sa faca mare lucru

 •  10 Iunie 2009, 15:36

Daca un jucator castiga, de la varsta de 18 ani pana la varsta de 28 de ani, in fiecare Wimbledon-ul, el devine cel mai bun jucator pe iarba din istorie, cu 10 titluri la W castigate. Daca, insa, de la 28 de ani pana la retragere, el va pierde de fiecare data in finala sau pana in finala la W, in acei ani el nu e cel mai bun pe iarba, dar ramane cel mai bun din istorie pe iarba, pana cineva ii bate recordul. Asa s-a intamplat cu Federer si Nadal la RG anul asta. E greu? :)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează