Comentarii (204)
albusibiu
albusibiu  •  18 Aprilie 2012, 17:26
Postat de saviola2_8 pe 18 Aprilie 2012, 17:20

tu compari nivelulde acum cu nivelul de acum 5 ani al fotbalului cipriot, nu e corect, acum sunt usor peste noi, poate sau cam ca noi, in 2006-07 rapid sau steaua ar fi maturat pe jos cu apoel,larnaca sau cine vrei tu.

Pe Trica nu l-au luat acum ci atunci! De ce? Salariu mult mai mare! Asta se intampla in plin boom al investitiilor in fotbalul romanesc. Si, revenind la prezent, cat a bagat Apoel Nicosia ca buget de transferuri? 500.000 ? Deci, ce fac ei diferit? Nivelul nu vine din cati bani bagi ci din cum ii bagi. Steaua a investit cat, anul asta in transferuri? CFR-ul de-abia ajunge la 1.500.000 cu prime de instalare cu tot (bani amortizati deja doar prin ce s-a vandut in iarna).

saviola2_8
saviola2_8  •  18 Aprilie 2012, 17:25
Postat de amusement pe 18 Aprilie 2012, 17:22

asa si care e faza..ce daca am sarit niste trepte. -si steaua a jucat tot in grupele UCL in 2008 si ati scos un punct, tare bravi ati fost voi -am strans 4 puncte, n-am avut experienta, s-a vazut, dar steaua cand a strans mai mult de 4pct. ? -Uita-te la jucatorii pe care i-am avut atunci, multi sunt pe la echipe mari, dovada ca CFR a castigat titlurile pe teren -atunci ca si acum ati acuzat la greu CFR-ul, ati spus ca se va desfiinta, au trecut 5 ani, tot aici suntem si nu vom disparea niciodata -va e ciuda ca Paszkany e mai destept decat ciobanul, ii faceti avere albanezului meci de meci si spuneti ca sunt impotriva lui, aveti ceva gandire

nu mi- e ciuda pe cfr, si nici pe pazkani, cum si ce daca ati sarit niste etape? pai atunci nu mai vorbiti de steaua in ce priveste europa, pentru ca fara noi nu erati acolo, simple as that! iar faptul ca din cauza coeficeltului adus de rapid si mai ales de steaua s-a ajuns sa se joace direct in liga, lucru care l-a facut pe arpy sa bage bani, iar clubul vostru s-a folosit de banii din liga pentru a lua jucatori si pentru a castiga alte triofee,liga care iti repet n-ati fi pupat-o daca steaua nu exista asa camai usor cu jignirile la adresa stelei.Noi am facut si 5 puncte, nu doar un punct ia in anii 90 in grupe am facut si 6 puncte. sau 7 nu mai retin.

stancuvlad
stancuvlad  •  18 Aprilie 2012, 17:24

lol...nu cred ca a spus exact cuvintele alea...pai se da de gol...... poate au tunnat putin declaratia nulitatile de la gsp....cum numai ei stiu sa o faca

saviola2_8
saviola2_8  •  18 Aprilie 2012, 17:23
Postat de saviola2_8 pe 18 Aprilie 2012, 17:20

tu compari nivelulde acum cu nivelul de acum 5 ani al fotbalului cipriot, nu e corect, acum sunt usor peste noi, poate sau cam ca noi, in 2006-07 rapid sau steaua ar fi maturat pe jos cu apoel,larnaca sau cine vrei tu.

de fapt nu nivelul lor a crescut foarte mult ci mai mult nivelul nostru a scazut, cate putin din amandoua si totusi tind sa cred ca apoel a fost o minune de genu urziceni, op data la 100 de ani, sincer nu cred ca fotbalul din cipriu e peste noi chiar daca noi am scazut dramatic, credc a suntem cam la fel, pe aceeasi treapta atat la echipe de club cat si la echipa nationala.

amusement
amusement  •  18 Aprilie 2012, 17:22
Postat de saviola2_8 pe 18 Aprilie 2012, 17:13

amusament, ai dreptate steaua n-a jucat optimi deucl dupa revolutie, dar cine a jucat??? intrebi cate calificari avea steaua in 2008? iti spun eu, 3, intre 95 si 98, cand s-a calificat tot dupa tururi preliminare! intrebare nu e asta, intrebarea e ar fi ajuns vroedata o echipa mediocra precum cfr, si ar fi ajuns vreodata arpy, bucsaru sau stan sa ia banii din ucl fara ajutorul involuntar al stelei? raspunsul cred ca-l stii, voi ati sarit niste etape, asta era idee, direct la masa bogatilor , v-ati folosit de banii pana atunci erai mare scula in europa, erati specialista in inter-toto.Sa vedem acum ca nu se mai joaca direct, in urmatorii 10 ani sa zicem de cate ori ajunge cfr in grupele ligii

asa si care e faza..ce daca am sarit niste trepte. -si steaua a jucat tot in grupele UCL in 2008 si ati scos un punct, tare bravi ati fost voi -am strans 4 puncte, n-am avut experienta, s-a vazut, dar steaua cand a strans mai mult de 4pct. ? -Uita-te la jucatorii pe care i-am avut atunci, multi sunt pe la echipe mari, dovada ca CFR a castigat titlurile pe teren -atunci ca si acum ati acuzat la greu CFR-ul, ati spus ca se va desfiinta, au trecut 5 ani, tot aici suntem si nu vom disparea niciodata -va e ciuda ca Paszkany e mai destept decat ciobanul, ii faceti avere albanezului meci de meci si spuneti ca sunt impotriva lui, aveti ceva gandire

steaua.libera
steaua.libera  •  18 Aprilie 2012, 17:22
Postat de albusibiu pe 18 Aprilie 2012, 17:18

Nu, eu ii explicam ca a dat un exemplu dintr-un fotbal superior noua, mai ales atunci cand joci cu mari echipe de la ei (nu cu una ca Larnaca). Marii nostri antrenori sunt toti luati in Cipru, Trica, dupa evolutia grozava din Champions League a plecat tot acolo deci, ne putem compara cu ei? Macar putem spune ca am facut egal in Cipru, mare lucru.

logica ta: premisa: cipru e peste campionatul ro premisa: larnaca e din cipru concluzia:larnaca e sub campionatul ro TARE RAU SILOGISMUL!

albusibiu
albusibiu  •  18 Aprilie 2012, 17:21
Postat de saviola2_8 pe 18 Aprilie 2012, 17:16

toate titlurile de articole sunt tendentioase, majoritatea sunt niste interopretari ale unor declaaratii, tre sa recunosti ca muresan a comis-o de data asta, chiar daca era nemultumit nu trebuia sa spuna public, isi pune paie pe foc singur, de ce n-ar fi cfr de acord cu arbitri straini, chiar daca gresesc se elimina orice urma de intentie, pai despre ce vb dom`le? a comis-o muri al vostru acum.

Eu recunosc ca Muresan e aberant cand iese sa declare ceva. 90% din declaratiile lui sunt nepotrivite, fie din punctul de vedere al ideaticii, fie din cel al exprimarii. Partea interesanta este ca nu-l consider un personaj malefic ci unul care face doar greseala sa i se para ca cel mai usor lucru din lumea asta este sa vorbesti. Ultimele lectii pe care trebuie sa le invete clubul CFR pentru a deveni unul cu adevarat de croiala europeana sunt marketing-ul si PR-ul.

saviola2_8
saviola2_8  •  18 Aprilie 2012, 17:20
Postat de albusibiu pe 18 Aprilie 2012, 17:18

Nu, eu ii explicam ca a dat un exemplu dintr-un fotbal superior noua, mai ales atunci cand joci cu mari echipe de la ei (nu cu una ca Larnaca). Marii nostri antrenori sunt toti luati in Cipru, Trica, dupa evolutia grozava din Champions League a plecat tot acolo deci, ne putem compara cu ei? Macar putem spune ca am facut egal in Cipru, mare lucru.

tu compari nivelulde acum cu nivelul de acum 5 ani al fotbalului cipriot, nu e corect, acum sunt usor peste noi, poate sau cam ca noi, in 2006-07 rapid sau steaua ar fi maturat pe jos cu apoel,larnaca sau cine vrei tu.

steaua.libera
steaua.libera  •  18 Aprilie 2012, 17:20
Postat de albusibiu pe 18 Aprilie 2012, 17:18

Nu, eu ii explicam ca a dat un exemplu dintr-un fotbal superior noua, mai ales atunci cand joci cu mari echipe de la ei (nu cu una ca Larnaca). Marii nostri antrenori sunt toti luati in Cipru, Trica, dupa evolutia grozava din Champions League a plecat tot acolo deci, ne putem compara cu ei? Macar putem spune ca am facut egal in Cipru, mare lucru.

logica ta: cipru e peste campionatul ro larnaca e din cipru larnaca e sub campionatul ro TARE RAU SILOGISMUL!

steaua.libera
steaua.libera  •  18 Aprilie 2012, 17:19
Postat de saviola2_8 pe 18 Aprilie 2012, 17:17

6 calificari, 3 in anii 90 si 3 in anii 2000, toate dupa disputarea unuia sau a mai multor tururi preliminare.

corect, ai dreptate. socotisem doar 2+3. in realitate au fost 3+3

  • 1
  • •••
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • •••
  • 21
Comentează